Min ovanliga söndag

Idag har jag haft det väldigt... lugnt. Ovanligt lugnt, jag har slappat hela dagen. Senaste gången jag gjorde det måste varit någon gång i somras? Pluggade lite på förmiddagen, efter det har jag inte gjort någonting alls. Tjockade mig med lite B&J's New York Super Fudge Chunk (glassen är störd, har man börjat så kan man inte sluta äta den) och läste Rocky, nu har jag duschat och ska tuta över till Tina och lära mig laga mat.
Så det var ju bra. Då har jag ju fått lite gjort idag iaf.



Kommentarer
Postat av: habiba

goddamn! gimme some of that new york super fudge chunk! restaurangbesök hos dig snart hoppas jag...kanske denna helg?

<3

2008-11-16 @ 22:30:56
Postat av: Elina

Vilken otroligt mysig bild! =)

Skönt för dig att äntligen få ta det lite lugnt, hoppas förkylningne släpper väldigt snart också!!

2008-11-18 @ 17:03:55
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0