Extrema halsproblem...

Mina halsmandlar är stora som golfbollar. Jag börjar misstänka att det är något seriöst problem med min hals, för såhär mycket halsont som jag har, och så många gånger som jag tappar rösten per år kan inte vara helt normalt. Måste vara extra känslig mot infektioner i just halsen eller något... Mina enda kurer som jag inbillat mig själv hjälper är skållande hett te och soppa. Och iskallt vatten. Alla tre metoder för att få halsen bortdomnad. Faaan va ont det gör... Dock ska jag sluta klaga nu, i-landsproblemen kan vi klara oss utan!

Kommentarer
Postat av: Anders Nilsson

Åhh, stackars dig då. Du får bädda ner dig och krya på dig. Har du prövat att ta strepsil? De brukar vara bra för halsont

2008-09-24 @ 13:36:32
URL: http://rugbybloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0