Lång torsdag

Lång dag idag. Först var jag i skolan, fick provmaterial till italienska och engelska C provet, jobbiga papper... Sen så hade vi religion som spenderades i biblioteket med Idils skämtteckningar på tavlan. Kuuuuuuuul var det. Svenska prov hade vi också, som gick helt ok hoppas jag iaf...

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Tina! Vi gick till Tully's på Götgatan och konsumerade paninis, muffins och chokladboll med latte och te. Det gick undan med konsumeringen, men gott var det. Efter det gick vi till Monki, jag köpte en kjol och en T-shirt med tryck, då jag insett att min garderob för tillfället inte är något att hurra värst mycket över. Tina hängde i draperiet och sa att hon ville dricka öl mest hela tiden, samtidigt som jag perspired med olika svarta och gråa kläder som for av och på i rask takt.

När jag inhandlat mina fynd för totalt 400 kr (jaa budget!) så gick vi till en pub på Folkungagatan och drack en öl. Det var gott och trevligt! Idag blev som en fredag för mig eftersom jag jobbar imorgon och på lördag, känns bra att jag fick en riktig slappareftermiddag!

Imorgon är det sex ed på Rival och sen ska jag plugga kyrkor. Efter det är det jobb och sen heeeelg!! Äntligen.

Kommentarer
Postat av: Elina

PERSPIRE! I know that word !!



Låter som en härlig dag, alla dagar är iofs härliga med dig fina!<33

2008-09-26 @ 21:23:06
URL: http://elinawarde.blogg.se/
Postat av: habiba

Tully's behöver inrednings-makeover..desperately! But it sounds like it was a fresh day..don't u just love those?

2008-09-27 @ 13:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0