Paus

Nu har det varit bloggpaus för min del ett tag... Vet inte riktigt vad som orsakade den, kan ha att göra med att alla i hela världen verkar blogga och att jag bara blev trött på hela fenomenet. En anledning till att jag nu tror jag ska ta upp bloggandet igen är att jag faktiskt har fått frågor om vart mitt bloggande tagit vägen, från folk som saknar den. Att höra det gör en ju väldigt inspirerad att börja skriva igen!

Det har varit en rolig helg, eller ja, jag har jobbat och hunnit med en fest och lite plugg. Bland annat. Imorgon är det tillbaka till skolan, dans med Elina på kvällen (imorgon sätter vi koreografin...), Coldplay konsert på onsdag kväll och studiedag på torsdag. Ska ut med Johanna på fredag och ut med Idil och de andra som är intresserade på lördag. Så det här blir en rolig vecka både hoppas och tror jag!

Hade ju planerat att åka till Rom en snabbis under höstlovet, men efter att jag sett en otroligt deprimerande film på geografilektionen blev jag snabbt otaggad på att förstöra jorden ännu mer genom ännu en flygresa i år. Har rest en del iaf, får spara på den klimatförstöringen till efter jag slutat gymnasiet istället.

Nu så fastnar bokstavligt talat mina linser på ögonen så tror nog att jag ska göra mig iordning och sova. Sjukligt trött efter helgens eskapader. Eskapader?

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAAH, WONDERBAREN att du är tillbaka älskling!! =D



Låter som en toppen vecka! Japp, imorgon sätter vi den där jävla koreografin!!

Du är fin, finare, finast<3

2008-09-14 @ 22:17:34
URL: http://elinawarde.blogg.se/
Postat av: habiba

jaaa så kul Ida is back!! fetus vi måste stand strong med bloggandet..ye shall find the strength ahahahaha. det är hittils jättekul faktiskt :)

<3hugs

2008-09-15 @ 12:12:59
Postat av: Anders nilsson

Kul att du är igång igen :)



2008-09-22 @ 22:38:14
URL: http://rugbybloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0