Vårkänslor

No doubt att vårsolen med dess värme och ljus skänker mig en massa energi som jag definitivt behöver! Nu börjar jobbpassen ramla in på alla möjliga fronter, det känns väldigt bra och samtidigt lite överväldigande! I'm gonna be a very busy bee during the closest couple of months.. Som vanligt! Men thats how I like it too.


Jag och Johanna sol-glassar!


Helgen gick med en rasande fart! I fredags glassade jag (Iiterally) i solen med Johanna, Susanna & Idil + hennes man, och på kvällen träffade jag Julia och Stoffe. I lördags jobbade jag, och på kvällen träffade jag en annan vän! Idag var det jobb jobb jobb i tio timmar och nu är jag hemma och måste sätta mig in i filosofin.... Lycka till med det, var länge sen jag kände mig så omotiverad inför ett ämne.

Tänkte idag på hur vissa människor totalt får en att glömma bort det jobbiga och istället börja tänka i rosa moln. Ibland träffar man sådana människor... Det behöver inte vara en kompis eller en pojk/flickvän, det kan bara vara en människa som får en att må otroligt bra. Jag har umgåtts med många sådana på senaste tiden. Det gör mig glad, och jag vill känna så länge till.

Kommentarer
Postat av: suz

vilken fin bild!! ni är så gulliga <3

2009-04-28 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0