Att förbereda sig inför livet

Nu befinner jag mig i södra Sverige hos mina släktingar. Idag sov jag till 1 på eftermiddagen, därefter satt jag i solen och läste i en timme. Sen gick jag och morfar ner till bryggan och satt i solen, åkte ut med båten. Därefter tog jag mig ett dopp, varpå vi gick upp, hämtade ett par öl och sedan drack öl och pratade visdomar samtidigt som solen gick ner över Blekinge skärgård. Jag gör kanske inte det jag borde, dvs söka jobb som ett as, men jag får iaf njuta av de sista sommardagarna. Det kanske är detta som kallas att samla på sig livserfarenhet och lyckliga minnen. Det kanske är det här jag behöver nu efter flera års stress och press? Jag borde kanske se denna arbetslöshet som något annat än bara just det?

Kommentarer
Postat av: habiba

va mysigt :)...njut bara av ledigheten och så kommer jobbet pang bom när du minst anar det <3

2009-08-21 @ 23:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0