I fly like paper, get high like planes

Nu har jag skickat in min ansökan till Skistar inför den kommande skidsäsongen! Känns lite läskigt... Men nu jävlar! Sen måste jag kolla restauranger där uppe också... Fast det vore inte helt fel att jobba med något annat än just restauranger..

I onsdags läste jag för övrigt ut världens bästa bok! Extremely loud & incredibly close heter den, och geniet bakom den boken heter Jonathan Safran Foer. Det är seriöst den bästa boken jag tror att jag har läst någonsin. Det handlar om nio år gamla Oskar som förlorar sin pappa i elfte september katastrofen. Han hittar en nyckel i sin pappas garderob, han bor i New York och nu börjar jakten... På låset som nyckeln öppnar, bland New Yorks miljontals lås. Den är verkligen otroligt bra, och så sinnessjukt rolig. Read it! Även om man inte är bra på engelska, eller inte gillar att läsa, måste man läsa den här boken... Alltså den var sjukligt bra. Men nu ska jag släppa den.

Jag har 800 kr i presentkort på TopShop att go crazy för, när ska detta ske? Och med vem? Förslagsvis flera gånger, med de som bidrog till detta, dvs. Nina, Julia och Habiba. Holla when youre ready! "Holla"? Inte ok. Men nu ska jag nog sova, efter lite te, imorgon ska jag ju jobba igen! Antagligen sista gången på länge, så nu jävlar ska jag göra bra ifrån mig.

Kommentarer
Postat av: Nina

Du gör alltid bra ifrån dig vännen. And i know that cuz i know you always do your very best:)



Jätte fin layout och en otroligt fin bild:D

PUSS

2009-08-29 @ 03:15:09
URL: http://ninasvedberg.blogg.se/
Postat av: Habiba

jekel såklart att vi kan shoppa! hahaha Skistar!! fett kul! gd luck with that :D

<3

2009-08-29 @ 18:46:36
Postat av: Eva

Håller tummarna! kram

2009-08-30 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0