I'm back, again.

Jag har jobbat i två dagar nu och käner mig helt död! Nu är det inget mer jobb inplanerat iofs så det problemet var ju snabbt åtgärdat, men vet inte hur det är möjligt att jag blir så sliten av så lite?
 
Igår åkte Susie Q, Jobo och Idie till Turchia med Coney the man och Ayla la madre. Hihi, vilken rolig mening! Men denna avresa var såklart underbar för dom, dock ångest för mig! Alla börjar ta tag i sina liv nu, resa iväg, och jag är kvar här, utan jobb och pengar och full med ångest :( JAG SKA HA ETT JOBBHELVETE. GE MIG NU. Så, puh, nu har jag fått utlopp för det ett tag... Nu ska jag gå, för jag ska bestämma om jag ska träffa mamma eller inte. Och om jag ska det har jag rätt bråttom nu. Skriver mer när jag känner mig manad. Men I'm back now, for those who care.

Kommentarer
Postat av: habiba

OOOOHOOOHOOO she's baaack! :D velkam bäck!



Jekel du ska hitta ett jobbhelvete! I shall pray indeed for thee...

luv

2009-08-11 @ 22:40:51
Postat av: Eva

I care!

2009-08-16 @ 11:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0