Notion

Samma känsla som slagit mig så många gånger förut under den senaste tiden slår till igen.
Som sagt så åkte Susanna, Johanna och Idil till Turkiet igår... När de kommer hem så kommer Idil börja jobba, Sus med, Johanna ska någon gång i september dra till London och blir borta i ett år. Någon gång i höst drar Julia till Brighton med sina polare, blir borta ett år. Habiba ska plugga. Sophie ska jobba som ett djur och sen drar hon till Australien. Alla mina nära försvinner ifrån mig, och kvar blir jag, ensam, fattig och utan jobb. Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. Jag känner mig rastlös och överflödig, jag har inget jobb och snart inga pengar heller. Jag trodde alltid att jag var den som skulle fly landet och införliva mina drömmar först av alla, men nu är det precis tvärtom. Det är jag som är kvar, ensam, utan en enda vettig plan i sikte. Och tiden bara går, och går, och går... Och jag blir kvar på ruta ett.

Kommentarer
Postat av: habiba

hahahaha taaa de luuugnt vännen! du e inte ensam i höst?! everything will fall into place im sure of it

snart fyller en viss mademoiselle år :D. jag känner mig lite störd av Heidi som pekar fuck you till mig...i feel like slapping her...hahahahahaa men låt gå...



2009-08-12 @ 21:57:00
Postat av: knutsson

om man hade kropp och fejs som heidi skulle jag inte bittra mig heller.. Things happen and change all the time,, might not feel like things are going according to your wishful thinking.. but yr a great person with spice and spirit! do anything u feckin like bbz.. love u xx tjackh*ran

2009-08-13 @ 20:39:25
Postat av: knutsson

Btw har updated litegrann på bloggjeveln :)

2009-08-14 @ 16:46:57
URL: http://thebrixtonsun.blogg.se/
Postat av: ANNA

ida there's nothing strange in being 19 and not knowing what the future will be like! don't worry: you've just finished school, you're not expected to be the ikea managere in 2 months ahahah. your friends seem to do great things italians wouldn't do, good for them but you don't have to feel the comparison!! and if you do, take a look at the average 19year-old here in italy....oddio....

take care

we miss u =( bacibacibacibaci*****

anna



ps.just to tell u, i feel just as alone and lazy as u here, with nothing to do and this fucking hot weater that prevents u from leading a NORMAL life(u know breathe, sleep, eat and those basic things..vad FAAAAAAAAAAAAN)

2009-08-18 @ 12:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0