After work mode

Det är detta tillstånd jag befinner mig i nu. Ett tillstånd där man är i "restaurang-tempo", man gör allt supersnabbt och ligger steget före med tankeverksamheten hela tiden. Det här tillståndet är inte idealiskt när man ska sova, tyvärr. Därför lägger jag den här energin på att tugga fil med flingor och dricka lite te. Jippi! Mysiga stunder :)

Jag jobbade alltså idag, första gången på kanske en månad. Känns kul! Jag hade roligt, som jag har för det mesta på mitt jobb. Jag har tur som har ett jobb som jag trivs med har jag insett. Såna får man nog hålla hårt i! Att det dessutom gick väldigt smidigt idag, det var bara en stooor bonus...Imorgon ska jTg jobba med nya killen Kim. Hoppas han har koll på de saker jag inte är så säker på... Annars blir det improvisation big-time som gäller.

Härligt för mig: Johanna ska ta hand om Farbror när jag åker till Egypten! Vilken otrolig tur känner jag, för annars hade jag kanske fått stanna hemma... Tack Jo!!




Kommentarer
Postat av: Nina

Nämen så bra att du har hittat kanin vakt. ja hos mig hade ju inte varit så bra om man säger så. fast iof, Muffe har blivit lite seg på äldre dar. hehe :P

2009-02-03 @ 11:04:52
Postat av: Anders Nilsson

Du har alltid en kaninvakt hos mig om de krisar sig senare i år ;)



// Anders

2009-02-03 @ 23:22:30
Postat av: Johanna

alltid ida! Bobbo och Farbror kommer bli bästisar!! Kanske..

2009-02-09 @ 13:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0