Helg, helg, strålande helg.

Äntligen fredag, äntligen helg! Lycka. Fikade med en god vän till mig idag, vi pratade om en massa intressanta saker som man kanske inte orkar tänka på alltför ofta utan att bli tokig. Men jag fick en del tips som jag måste bära med mig, om jag vill komma någonstans med mig själv... Och det vill jag ju!

Hemmasittarkväll för mig ikväll, samma sak imorgon... Låter tråkigt kanske men åh va skönt det är, egentligen. Jag har ändå en del saker att stå i här hemma så det är lika bra att se till att klämma in lite sömn för att ta igen för de sovtimmar man missar under veckorna. Imorgon blir det Cosmonova med lillasyster, sen kanske en fika eller en runda på stan? Beror lite på vad hon vill, det är hennes julklapp ju! Efter det blir det nog bara plugg... På en lördag, inte vilken lördag som helst heller utan Alla <3 Dag. Oh well värre öden har väl drabbat människan!

Kommentarer
Postat av: Eva

KRAMAR till världens bästa Ida, alla dagar men speciellt idag!

Eva

2009-02-14 @ 13:20:28
Postat av: Nina

Jag tycker verkligen att Chokladbollen ska bli vårt stammis ställe vännen!! Det va ju bara sååå mysigt:D (fast sällskapet va det bästa av allt!)

Ja idag pluggar jag med, o jag håller helt med dig. Roligare saker hade vi båda kunnat komma på, men värre saker kan vi nog också komma på:P

PUSS PUSS älskling.

2009-02-14 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0