Idag

är det söndag. Ännu en helg har flugit förbi! Nu är det bara att se framemot ännu en vecka i skolan, nedräkningen till studenten är i full gång!

Helgen spenderade jag i Uppsala med släkten. Farbror (Pelle, inte kaninen) fyllde år, så vi var där och åt delikatess mat (som alltid när man äter middag hos mina kusiner) och kollade på lite Melodifestivalen. Oc det upphör aldrig att förvåna mig hur otroligt dåligt Sverige lyckas prestera med sina bidrag, år efter år efter år... Hursom, skönt med helg var det.




Kommentarer
Postat av: Nina

Ja asså, hela melodifestival hypen fattar inte jag. förstår fan inte va grejen är. och ja, jag håller helt med dig vännen, sveriges bidrag till ESC, det är fane mig aldrig ngt att skryta om direkt. fast Lena PH's Det gör ont, måste erkänna att jag har lite av en svag punkt för just den låten;)

PUSS O KRAM Beautiful

2009-02-10 @ 11:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0