Konstiga drömmar

Igår var det ju då Valentines Day, en dag som i grunden nog var tänkt just för att vi skulle uppskatta de som vi har allra närmast vårt hjärta, men som senare utvecklats till en dag med extrem köphysteri av saker vi inte kommer använda i slutändan iaf... Men trots detta så blev jag väldigt glad över min Valentines teddybear som jag fick! Den sitter och vakar över mig i mitt rum nu. Detta kombinerat med lite telefonsamtal, hälsningar över email, en ros samt en ask med geléhjärtan fick mig att känna mig lite speciell igår! Men satsa för övrigt på att älska dina nära varje dag så gott det går, istället för att bara komma ihåg dem en dag om året!

Drömde inatt om att jag hamnat i Irak mitt under ett blossande krig, samt att jag senare skulle resa till Egypten (som ju sker om en vecka) och hade glömt min kameraladdare hemma. Paniken var total! Dock var det bara en dröm, som tur var, så nu fortsätter nedräkningen inför avresan på lördag. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fint att höra att nallen vakar över dig. Det va just precis det som va tanken älskling!<3

Oj, hoppsan vilken dröm. Ja du jag kan bara föreställa mig paniken. Äkta stress till max från höger o vänster låter det som. Well thank goodness it was just a dream.

LOVE baby. Lots of love.

2009-02-15 @ 17:14:15
Postat av: Anonym

hahaha u be funny

2009-02-15 @ 22:26:59
Postat av: sus

hahaha oops mitt namn försvann på förra. det var inte någon mystiskt rolig person, det var jag...

2009-02-15 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0