Långledigt

Det känns det som iaf. Ledigt först igår för det var veckans vanliga lediga dag, sen så var alla lektioner inställda idag så jag var ledig once more! Ibland har man tur. Sedan är det bara fredag kvar och sen är det helg ännu en gång! Väldigt vad tiden går. Nu är det ju bara lite mer än en vecka kvar till Egypten dessutom! Great stuff...

Idag ska jag barnvakta E och W för första gången, ska bli spännande att se hur det går. De verkade väldigt söta när jag träffade de så jag är inte speciellt nervös. Mer nervös över hur jag ska lyckas hitta deras lilla skola?? Som ligger någonstans i Bromma-djungeln... Vet inte hur det ska gå till men ska utgå från att allt ordnar sig så gör det nog det också. Sen måste jag hem till pappa och hämta kolera medicin, och plugga, och träna... Ja det ser inte ut som att jag kommer ha några problem med att fylla den här dagen heller. Vilken tur! Livet är för kort för att ha tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Nina

You're a busy bee my darling. A busy bee indeed!!:D

Lyckost som är ledig idag också. Jag vill också va ledig, fan!:P

Kram på dig älskling.

2009-02-12 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0