Vad?

Vad händer? Varför denna katastrofalt dåliga uppdatering av min blogg?! Faktiskt många som frågat, vilket var roligt att se.

Kommer inte på någon bättre anledning än att jag inte haft någon lust att skriva om någonting alls. Alla bloggar! Ska jag skriva så vill jag nog att det ska vara lite originellt, och har inte känt mig särskilt originell på senaste tiden.
Hur som helst. Nu kanske jag kan komma igång! Skippa pretto-Ida och bara skriva skriva skriva vad som helst! Det kanske funkar? Det kanske inte måste vara så unikt och bra hela tiden, bara det funkar för mig.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det låter jätte bra vännen. skriv om vad som helst. skriv väldigt, väldigt gärna om din vardag, om vad du har för dig på dagarna, så jag hänger med. jag känner mig ju ganska ofta rätt lost när det gäller life on planet Ida. so lets hear aalll the dirt, babygirl!!! ;D

KRAM<33

2009-02-02 @ 11:40:31
Postat av: Eva

Äntligen! Jag har saknat din blogg, vill så gärna följa valda delar av ditt liv, eftersom du är en så viktig del av mitt liv!

Kramar!

2009-02-02 @ 15:47:20
Postat av: habiba

bingo! kör hårt :D. just don't blame me if jag skäller ut dig om du skulle skriva ett inlägg och det framgår att du varit full ett antal för många gånger. då måste jag säga till dig. är för mån om mina vänners hälsa :). nackdel att ha habiba som vän kanske? i dont know hehehe.

SKRIV NU, girl. puss

2009-02-02 @ 17:21:40
Postat av: suuus

wiho! go eeeda!

2009-02-02 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0