After work på bloggen

Va glad jag blev över de fina kommentarer jag fick på mitt förra inlägg! Tack Habiba och Julia :) Jag hörde citatet och var tvungen att ha med det... Det passar väldigt bra in på mig just nu har jag kommit fram till, känner igen mig.

Dagens visa ord: Fråga alltid rakt ut det du vill veta. Det gjorde jag, och nu känns allt mycket bättre. Gör det bara, hur svårt det än känns, och antagligen kommer det kännas bättre efteråt. Och ha gärna bra kompisar som jag, som peppar dig till att göra det du egentligen inte vågar...
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sophie

i know what you mean :) tihi

2009-06-02 @ 15:32:39
URL: http://livetenligtsophie.blogg.se/
Postat av: habiba

hihi klok visa :) and indeed ditt citat nedan var så himla fint...och sant på nåt sätt.



jekel jag har ju då råkat ut för en liten otrevlig bloggkommentar...tänker ej publish.

2009-06-15 @ 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0