Long time no see

Nu var det ett väldigt bra tag sen jag skrev sist. Men oj vad jag inte har orkat... De senaste veckorna har varit helt galet händelserika och fullproppade med diverse aktiviteter, så mycket har varit på gång hela tiden att jag blir helt snurrig bara av att tänka på det. Bland annat så har jag ju tagit studenten! Vilken otrolig händelse. Jag fattar det inte själv, kommer inte fatta det tills i augusti då jag inte blir kallad till upprop på Blackebergs Gymnasium. Vad ska man nu göra månntro? Endast framtiden kan utvisa detta.
Hur som helst. Efter ett antal jobbdagar känner jag mig nu smått hjärndöd och ska därför vandra till sängs. På återseende kära läsare!

Kommentarer
Postat av: sus

toka!

glad midsommar!

förlåt för fyllesms:en <3

2009-06-18 @ 08:50:19
URL: http://bepeachy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0