Denna ständiga stress och press.

Vad är det som händer? När gick tempot från 0 till 100?? Jag förstår ingenting. Jag känner mig död i hjärnan och kroppen, jag har ont överallt och jag har så sinnessjukt omänskligt mycket att göra just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag måste söka kurser till universitetet! Jag måste plugga som ett svin! Jag måste fixa sommarjobb! Jag måste tjäna pengar! Jag måste träna!

Och samtidigt lyckas ha ett social life. Hur jag göra?

Idag såg jag Tosca med Emma för projektarbetets skull. Den var bra ju! Värsta dramatiken. Kände mig väldigt kulturell! Vi trippade runt på våra getklackar och drack kaffe, vuxenpoäng eller vad?! Men nu ska jag läsa Fursten, förbannade text, och sen måste jag skriva Kultur & Idéhistoria... Tur att klockan bara är tio i tolv... Christ.

Kommentarer
Postat av: Nina

Av mig får du poäng för att du är så jäkla duktig o kämpar på älskling. You can do it! But i mean does it even need to be said? You're Ida, you can do Anything!! <33

Jätte fin layout gumman:)Och en super fin bild på dig:D

2009-04-01 @ 00:36:56
URL: http://ninasvedberg.blogg.se/
Postat av: Eva

Och jag blir bara orolig över all din stress!

Tur att du kommer hit snart så du kan få ta det lugnt ett tag.

Kram/mormor

2009-04-01 @ 18:49:30
Postat av: habiba

i totally get what you mean, tiden bara springer bort från en :S...

jag måste tänka på jobb, universitet, körkort, liv, resa, liv, resa, träna...men hur!?!? paniiik.

vi får bara ta en dag i taget och arbeta metodiskt..hur man nu gör det är en annan femma..



Tosca is fresh indeed..vi skulle kunna gå på opera ngn gång and be all classical and elegant haha :! what say you??!!

2009-04-07 @ 09:28:29
Postat av: habiba

fetus vad kul att du blivit lite mer aktiv på bloggen..keep it up!

i totally get what you mean, tiden bara springer bort från en :S...

jag måste tänka på jobb, universitet, körkort, liv, resa, liv, resa, träna...men hur!?!? paniiik.

vi får bara ta en dag i taget och arbeta metodiskt..hur man nu gör det är en annan femma..



Tosca is fresh indeed..vi skulle kunna gå på opera ngn gång and be all classical and elegant haha:)! what say you??!!

2009-04-07 @ 09:33:41
Postat av: habiba

oops...may it be :D

2009-04-07 @ 09:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0