Spaceship

Sverigedemokraterna påstår att de inte alls är ett rasistiskt parti. Nej då, inte alls, vi tar stort avstånd från rasism, hävdar partiledaren Jimmie Åkesson bestämt. Ja, vad ska man säga, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Antagligen båda delarna. Skratta för att partiet är så långt bortom allt man kan ta seriöst att man inget annat kan göra än just skratta åt idioterna. Gråta för att vi fortfarande, år 2009, har partier i vårt så kallade demokratiska och jämställda land som uttalar sig direkt rasistiskt mot olika folkgrupper. Fy fan säger jag bara. Jag skäms över att vara svensk.

Jag har väldigt mycket att göra för tillfället. Jag sitter och knaprar godis smått frenetiskt och hoppas på bättre tider studiemässigt. Må de komma snart! Både för mina tänders och min mentala hälsas skull! Tjohopp.

Kommentarer
Postat av: mongrel

Fin layout! Jadu sverigedemokraterna är lite som skrumpna fimpar under tö/slask. usch säger vi till dt dom jevlarna.

bbz ska gänget ses under veckan lr?

2009-03-30 @ 20:06:46
URL: http://thebrixtonsun.blogg.se/
Postat av: Nina

Håller med till 100% när det gäller sve. dem. fy fan för det där äckliga jävla partiet!!

Dem stressiga studietiderna varar inte för evigt. JAG LOVAR vännen<33

p.s. du kan ju alltid börja käka flour tabletter. både gott o nyttigt:P

2009-04-01 @ 00:30:25
URL: http://ninasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0