Åter tillbaka i (lilla) storstan.

Nu är jag hemma igen! Kom fram till Stockholm igår morse... Skoja inte att jag, Sus och Idie var trötta som satan när vi väl kommit fram till Centralen i Stockholm. Då hade vi rest i nästan tolv timmar, utan att sova! Om man inte räknar våra däckmodes på flyg och buss dvs. Men det har varit en av de bästa resorna i mitt liv! Vi hade det så jävla bra, det var helt otroligt roligt och mysigt! Jag kan inte minnas senaste gången jag skrattade så otroligt mycket på en och samma vecka... Helt seriöst, det var minst en flipp per dag med kissa på sig varning varje gång.

Vi drack öl och shoppade i Camden, fyndade roliga prylar på marknaderna på Brick Lane, festade i Soho och shoppade på Oxford Street. Men bäst av allt var såklart att träffa Johanna igen! Vi skrek och skrattade hysteriskt på onsdagkvällen när vi träffade henne nära hennes nya hem. Det fanns så mycket att prata om! Att ta igen... Och cirkeln var liksom sluten under hela resan, vi fyra flummade runt som det brukar bli. Åh, jag längtar verkligen tillbaka! Men we will be back, det sa vi när vi fortfarande var kvar i London...

Det var snabbt tillbaka till verkligheten igen kan man säga! Igår sov jag nästan hela dagen, sen sorterade jag tvätten och sen var det dags för italienskalektionen. Det var lite snurrigt i huvudet framåt slutet på lektionen, det märktes att det fattades ett antal timmars sömn. Idag var jag tillbaka på jobbet, det var roligt men överväldigande på samma gång. Det är nästan läskigt hur snabbt man kommer in i sina vardagsrutiner, och hur uttröttande det är varje gång man försöker ställa tillbaka sig till det "gamla vanliga"... Jag är helt slut. Tack för idag, slut för idag!


Sus är glad över att vara i London, och Banksy hade besökt Portobello Road...


Sus & Idie dansade så kläderna flög, och bild på ma babies från Tottenham Court Road.




Kommentarer
Postat av: Habiba

Fresh jekel välkommen hem :). Friskis calling majorly för mig..och ja vi får definitivt ta o ses snart :D

2009-11-11 @ 00:00:45
Postat av: Jobo

UNDERBAR RESA!<3 Vill hem och skratta med er NUU!

2009-11-11 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0