Helg helg, strålande helg

Vilken helg det har varit! I fredags åt jag middag hos min far, då jag får ett sms av Nina som föreslog en drink tillsammans. Drinken blev värsta utekvällen! Vi gick på en klubb som heter Trinity sound (rätta mig om jag minns fel) och satan va bra musik de spelade. Det var så gryyymt kul! Vi dansade hela natten lång. Jag avslutade kvällen med en pizza på Sleven. Igår vaknade jag två (har inte vaknat så sent på år och dar) och hoppade ut i regnet för att handla mat. På kvällen barnvaktade jag A & G. Så himla gölliga! Lite vilda men det var inget som bet på mig heller, jag var lika vild jag. Inte riktigt kanske, jag var rätt trött, men vi spelade dinosauriespel och tittade på AFV så kvällen flög iväg. Barnen somnade vid nio och föräldrarna kom hem vid halv två så jag hade ett par timmar till att spendera framför TVn, vilket jag aldrig gör annars så det var väl givande det med. Kollade på filmen Day After Tomorrow (som jag visserligen sett typ två gånger tidigare) men det var ett bra tidsfördriv. Alla action och thrillers som kommer ut nu för tiden handlar om naturkatastrofer som orsakas av den globala uppvärmningen ju, snacka om att spegla sin samtid. Det funkar på mig iaf, jag blir lika illa berörd varje gång.. Nu ska jag skruva isär min datorhylla! Det kommer kanske inte alls gå så bra..Haha..

Kommentarer
Postat av: Julia

Lovely one! I love you



The song "I Got Sweets" by the libertines reminds me of you, listen to it. I miss you x

2009-11-16 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0