Min kväll

Ikväll var Sus och Idie här. Jag barnvaktade Pernilla, så de kom hit och åt middag med oss. Det var så himla mysigt! Precis vad jag behövde. Vi åt middag och chips och muffins, drack te och lite öl. Sen tittade vi på Halv Åtta hos mig, och Glee! Den där nya TV-serien från USA. Ville verkligen se den och så blev det så! Sällan jag ser på TV så var ju kul att jag lyckades pricka in något jag ville se dessutom... Den var grymt bra! Jag skrattade gott. Sen drog de runt tio, och vid halv elva var det Clockwork Orange på tvåan... Har velat se den filmen sen åttan typ! Synd bara att den slutar kvart i ett inatt och jag har ett jobb att sköta imorgon. Men jag såg typ halva. Sjuk film! Jag blev lite illa berörd, och lite äcklad, men alla har pratat om hur jobbig den är så jag blev ändå inte lika äcklad som jag trodde att jag skulle bli... Hade liksom förväntat mig en psykisk tortyr, typ. Fascinerande film ändå, på något sätt, får se till att se den där sista halvan av filmen snart... Imorgon ska jag hem till pappa och äta middag! Myspys!

Fortfarande: Jag saknar London! Underbara minnen därifrån, jag kommer leva på dom ett bra tag! Gnite.

Kommentarer
Postat av: Habiba

Har också hört en massa om den där Clockwork Orange...men orkar inte se en sån psykande film :S

2009-11-13 @ 13:46:51
Postat av: Jobo

London saknar dig! Kom hit nu!

2009-11-15 @ 15:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0