Sono qui.

Nu är jag hemma igen! Kom hem igår... Känner mig trött men glad! Jag hann med mycket på min lilla resa måste jag säga. Dels så hann jag shoppa lite, vandra runt i Florens och vara kulturell, men jag hann också sova i Rom en dag och vara med Ludovica och hennes polers. Fest! Hälsade även på Edoardo och hans familj i Prato, och spenderade sista dagen med Anna utanför Milano... Jag reste runt som en dåre! Men skönt har det varit, och jag har ätit som en gris så jag känner mig typ dubbelt så stor som innan... Det var en lite dramatisk resa också, dels för att jag fick betala 50 Euro (typ 500 kr) i böter på tåget en gång, och sen för att jag var nära på att bli tjuvad på min mobil och min kamera. Men jag upptäckte tjyven i sista stund! Som tur var, annars hade jag inte varit en happy camper direkt.

Har mått dåligt hela dagen idag! Började med att jag bara var trött men nu när klockan närmar sig midnatt mår jag inte särskilt bra alls. En svininfluensa på G? Vore inte så roligt, speciellt med tanke på att jag ska till London på onsdag. Och där ska vi ju festa järnet så jag vill inte vara sjuk. Det blir till att dricka te i två dagar i sträck! Hursom, imorgon ska jag upp och träffa Idie & Sus tidigt för att planera inför vår lilla resa! Därav ska jag nu bege mig mot sängen. Aurevoir tout le monde! (Är inte säker på att mina franskakunskaper är att lita på, men...)

Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt att du haft det bra! :)

2009-11-03 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0