Tomorrow I'm off again

Idag har varit en skön dag. Jag väcktes av att Emma ringde mig, jag var helt borta och min röst var inte riktigt med, jag måste ha varit helt slut igår för det kändes som jag väcktes ur ett koma när hon ringde. Det var alldeles varmt i min säng och mjukt och skönt, men Emma tyckte att jag skulle get a grip och stiga upp så då gjorde jag det.
Utanför mitt cafè stötte jag på en trevlig prick, hoppas jag stöter på den pricken vid fler tillfällen när jag kommer hem från London... Det sades att jag borde komma förbi och hälsa på lite oftare, det kanske jag visst borde. Kände att det var en mycket bra idé!
Vid ett gick jag hursomhelst till frisören och klippte mig! Äntligen, det var nästan ett år sen... Wanna look pretty for London! Jag åt middag hos pappa och Pernilla, syster är sjuk men verkade piggare idag så nu känns det lugnt att lämna staden eftersom hon mår bättre. Sen åkte jag hem för att packa det sista och nu ska jag nog gå och lägga mig... Är trött trött trött. Men imorgon åker vi alltså till London, så passa på att sakna mig nu för det här blir nog den sista resan för i år! JOHANNA! NU KOMMER VI!!!


Kommentarer
Postat av: Bianca

fetus! du blev ju snygg dära ;) elr snyggARE faktiskt, du e ju alltid snygg. men return soon and reveal the "prick". =D

pok love you <3

2009-11-03 @ 23:13:14
URL: http://thethoughtsofbianca.blogspot.com/
Postat av: Habiba

Skitsnyggt blev det jekel!! och jag håller med Bincs...you shall indeed reveal who this "prick" is as soon as u get ur tushy back home ;)

Ha så kul in London dearest <3

2009-11-04 @ 23:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0