Domenica sera

Än så länge har jag inte orkat fixa någon bra plats till min dator här i rummet hos mamma. Det får alltså bli hennes iMac som jag använder istället, vilket är helt okej då den är rätt så underbar att ha att göra med... Men hela anledningen till att jag tog upp det här ämnet som är relativt ointressant är följande väldigt coola grej: När man använder datorn när det är mörkt i rummet i övrigt så lyser ett ljus upp tangenterna bakifrån. Så sjukt snygg effekt, man kan säga mycket om Apple och deras produkter, men att designen på alla deras grejer är så sjukt stilren kan man bara inte säga något om. Det blir så mycket roligare att använda datorn när den är så snygg.. Usch och fy va ytlig jag låter men det är faktiskt så. Det kommer med andra ord bli många blogginlägg framöver haha..

Jag känner mig så sjukt sliten efter den här helgen. Igår kom jag inte hem lite sent heller... Kom snarare hem tidigt if you see what I mean, precis som i fredags. Har dragit på mig en liten förkylning av alla min eskapader och är bara trött i allmänhet. Men har haft kul och gått ut och träffat nya människor, något jag inte gjort på väldigt länge. Det var precis vad jag behövde just nu känner jag, så skitsamma om det är självaste influensan som smyger sig på. Det får det vara värt helt enkelt. Och som plåster på såren för min hosta och snoriga näsa, så kan jag se fram emot att jag snart åker till Italien! Och London. Wihopp! Imorgon ska jag jobba, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Appearance is everything! (Or so they say...)

Hmm.



Tack för en trevlig eftermiddag vännen=)

PUSS

2009-10-11 @ 23:25:31
URL: http://ninasvedberg.blogg.se/
Postat av: Bbz/ jules

Oioi, datan fuckar atm.. Hoppas allt e bra :) jag ska vara med i en filmatesering och ska vara en rockare/mod.. cash direkt i handen, hur bra e inte det? Jag kmr bara vara i bakgrunden men fuck vad exciting. Bbz slit inte for mycket pa jobbet, tag din tid och slappa, lite reading of fun books, chilla med the girl-gang. I love u lots, hope u get that, or i know u do. I usually sit on the petal-beach and watch the sunset sipping a offlicense beer :) all is well.

XOXOXOOXOXO

2009-10-12 @ 21:25:57
Postat av: Habiba

Julia jekel! Sounds like you're having a good time overthere :)

When are you coming to Stockholm?

Luv n hugs

2009-10-13 @ 00:34:04
Postat av: jules verne

Kreck! Im having "the time of myyy liiiiifee" haha :) Dont know when ill be going to svea rike, maybe in December/Januari.



XX

2009-10-13 @ 14:26:30
Postat av: Habiba

Oh Lord! Thats great jekel :) I've heard from the other gals about you but never from you...

"I hope you have the tiiime of your life" ;) hehe Green Day :D love that song. I'm glad to hear from you now though..



MEN INTE HAR DU HÖRT AV DIG TILL MIG OM ATT DU KOMMIT SAFELY FRAM TILL ENGLAND! OCH DU SA ATT DU SKULLE! Har inte fått ett endaste email, sms eller blogg-kommentar. Lite tråkigt faktiskt...

2009-10-14 @ 00:11:59
Postat av: Mr Jenkins

Ja, jag vet. Im quite the daft-head. Don't take it personal tho!! Hope ur well and all, im really, yet again..here it comes..."having the tiiimee of myy liiifee" :D



Take care, luv xx



2009-10-15 @ 18:36:30
Postat av: Habiba

Sure thing! Take care, hugs!

2009-10-15 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0