Holiday

Idag blev det ingen träning, istället gick jag på standup comedy med Sophie! Faktiskt väldigt bra, han med så svårt namn som är liten och smal och Björn Gustavssons buddy från Parlamentet var där och han var faktiskt galet rolig! Sorhan Ismael kanske man stavar hans namn. Iaf. Han var där och var väldigt bra!

Jag åker till Italien om en vecka! Det känns sjukt... Fattar inte att jag ska åka utomlands. Jag behöver det. Jag vill komma bort och dricka gott kaffe igen! Ska träffa Anna i Milano, Edoardo med familj i Prato och ha det skönt med mormor & Christer i Florens. Finally. Har bara tusen saker att fixa innan jag åker... Måste sätta ihop en dans, måste växla pengar, hämta pass, kamera osv hos pappa.. Men den här helgen ska jag inte göra någonting alls har jag bestämt mig för, så jag får ägna den åt tråkiga saker. Typ.

Imorse väcktes jag klockan halv sju av att jag trodde att det rådde krig utanför, eller bara en väldigt hetsig jordbävning. Alltså hela huset typ skakade och det lät som om någon borrade i cement alldeles intill mitt öra. Jag trodde hela stambytesgrejen var över, det är den visserligen men nu ska de ju måla om fasaden på huset så nu blir det åka av! Herregud jag har aldrig hört någon borra så högt förut, antar att det var målarställningen som skulle skruvas fast eller något. Högt som satan lät det i varje fall!

Här kommer en länk till en låt som är lite passande nu veckan innan jag åker på min lilla semester: http://www.youtube.com/watch?v=TqPqr5Z16ak

Kommentarer
Postat av: Habiba

hahahahahaahha! men ärligt..Gud vad jobbigt med borrning o grejer :S!



Ååh Italia is calling you...jealousy arising within me!

Ska lyssna på låten innan jag shut down my comp nu :)



2009-10-16 @ 01:22:37
Postat av: Anders

2009-10-18 @ 14:40:35
Postat av: Anders

Ja har också sätt Sorhan live. Det som är lite häftigt är att han gick på rosendal samtidigt som ja gjorde de(han gick i trean när ja började).



Ha de så grymt skönt i Italien! :)

2009-10-18 @ 14:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0