Snart ensam

Nu har jag jobbat på caféet i tre dagar! Bra har det gått, allt har flutit på smärtfritt och det har varit rätt roligt t.o.m. Imorgon börjar mitt drygt tre veckor långa vikariat på den nya skolan! Känns spännande, imorgon ska vi bara ha studiedag och planering hela dagen iofs men det kan ju vara en skön mjukstart på allting... Och svar till er som har följt min jakt på rosa Crocs, det blev icke några sådana, snålheten tog över och jag kör på mina gråa fårskinnstofflor istället... Jag hade de i måndags när jag jobbade och de funkade väldigt bra de med. Lite nervös är jag för studiedagen, det har alltid förut innneburit att man är ledig, men nu ska jag få se vad som händer "behind the scenes". Lovar att jag kommer berätta allt!!! I know you can't wait to hear it...

Igår köpte jag mina italienskaböcker! Totalt typ 390 kr, men det är minst 200 kr mindre än vad jag hade räknat med... Så jag är nöjd, och totally excited, för på tisdag smäller det! Ut till Nacka bär det av för italienska med Patrizia... Måste bara betala räkningen, inte lika kul men gör jag det fort kanske det inte svider lika mycket?

Imorgon åker min far och farmor till USA också. Galet! Lite avis är jag allt, men får vara ensam i lägenheten i tio dagar så det är ju trevligt. Fest hos mig någon? Imorgon ska vi iaf ha Family Guy maraton här! Det kommer ju bli oerhört värt, bra start på ensamboendet. Fyrtiotusen solar! (Förstår ni skämtet?)

Kommentarer
Postat av: habiba

jag förstod ju då inte skämtet?? hahaha lost!



se där...det klarnar upp! jobb här och jobb där! congratz my friend :)!!



2009-09-17 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0