Everyone deserves to shine

Idag bokstavligen släpar jag mig i säng. Jag gick hemifrån kvart i åtta (!) imorse för att lämna systeryster i skolan... Kom hem tjugo över nio på kvällen efter italienskalektionen. Det innebär en alltså 13,5 timmar lång dag. Det är inte mänskligt. Därför ska jag nu skita i de tiotal saker jag faktiskt borde ta tag i ikväll, typ söka jobb i Italien, typ fråga min ex-chef vart fan mitt arbetsintyg är, typ läsa lite om Montessoripedagogik, typ planera min danslektion som jag ska ha med tvåorna imorgon lite mer (d.v.s. planera den överhuvudtaget). Typ plugga lite italienska som vi fick i läxa idag. Men nu struntar jag i det för jag känner verkligen att jag behöver sömnen ikväll. Godnatt och hejdå, jag gör det där andra imorgon eller senare i veckan... Och förresten åker Julia på söndag... Hur ska det gå?!


(P.S. För övrigt älskar jag Stockholm Vattens nya reklamer i tunnelbanan! Ni vet den där det finns tio personer varav en häller gammal färg och rengöringskemikalier av diverse slag i diskhon, och de andra nio är skitarga och blänger? Jag vet inte vad det är med den, jag bara tycker så mycket om den. Den kan faktiskt få mig att le hela vägen från T-Centralen till Thorildsplan på morgonen. Thats a big deal to be me in the morning, mind you. Håll utkik! Det är faktiskt en grym reklam.)


Kommentarer
Postat av: Habiba

Ska hålla utkik efter reklamen! You make it sound quite interesting :D



Altså update imorgon about what the heck is going on with this danslärar grej och dina italienska lektioner!

2009-09-23 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0