Go hard

Idag var jag ute på stan med Julia. Vi gick på Topshop, jag hämtade ut min skatteåterbäring och vi käkade lunch. Därefter gick jag till Operan för att prata om jobb, och sen passade jag på att ta en kaffe med pappa innan jag gick vidare. Jag provade en skitfin vinterklänning/tröja, från Kate Moss kollektion på Topshop... Jag har ju presentkort där från mina kära kompisar, funderade på att köra på tröjan men 849 kr?! Ovärt. Den var väldigt fin, men jag är osäker på om den var 849kr-fin.. Jag får fundera lite.

Och förresten blir jag himla glad när jag ser att Andrea och Anna läser min blogg! Och kommenterar gulligt dessutom :) Kram på er, jag saknar er!

Det finns både de lättare dagarna och de svårare, de när jag inte tänker på dig så mycket och sen de när det är det enda jag egentligen tänker på... Idag är en av de sämre dagarna, när jag inte tänker glada tankar utan bara är ledsen för att du gjort det du gjort. Jag förstår fortfarande inte. Je ne comprends pas. Det är typ de dagar när jag jobbar som jag inte funderar lika mycket, men så fort jag inte är pre-occupied by responsibilities så är tankarna fria att vandra vart de vill. Och det är ju lätt att förstå vart de då tar vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0