Good morning

Det sitter en katt och ylar i lägenheten bredvid vår. Den har gjort det i säkert tre-fyra dagar nu, och man hör det bara från toaletten. Alltså varje gång man går in på toaletten så hör man katten som sitter och skriker. Imorse kom jag på att den kanske är fast eller inlåst?? Tänk om vi bor grannar med kattplågare eller något annat sjukt. Att döma från det jag kan om katter ylar de bara om de är blöta mot deras vilja eller när de är extremt missnöjda med något. Varför då detta ylande? Bör jag bryta mig in och kolla läget? Svårt att veta. Vad som än händer så får jag ta tag i det efter jobbet. Håll ut katt!

Kommentarer
Postat av: Habiba

HAHAHAHAHAAAA nääää men stackars katt :(!! altså fetus du fick mig att storskratta "varför då detta ylande?" hahahaha! (tro mig jag tycker synd om katten också). you must save the kitty!

2009-09-23 @ 11:37:05
Postat av: anna

maybe they're on holiday and the cat is hungry, or maybe they're just deaf...poor cat!!!!!!! it could be sophie!!!! ida rescue him!!! ACE VENTURA l'acchiappa-animali!!

2009-09-23 @ 16:03:04
Postat av: jobo

jamen ring pa och fraga!! han kanske ar helt ensam. lille purri!!

2009-09-26 @ 23:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0