Ida the prosperous

Eller? Jag vet inte. Men nu har jag lyckats hitta lite jobb iaf. Jag ska vikariera på en annan skola i tre hela veckor. Känns helt sjukt! Första gången på länge som jag har en konkret plan i mitt liv. Och på lördag ska jag på "utvärdering" för att räkna ut vilken nivå på italienskan som är bäst för mig. Ska bli kul att börja läsa språk igen, jag saknar det faktiskt. Hur nördigt det än låter...

Idag jobbade jag på cafét efter mina små intervjuer, som för övrigt gick bra, vilket var skönt. Nu är jag däremot helt slut, något är inte bra med hälsan märker jag. Skönt med helg snart! Bara en dags arbete kvar, på en skola.. Från åtta till fem, puh, kommer vara trött som satan men det ska bli himla roligt! Säljer förresten Pressbyrån Alvedon? Eller får bara Apoteket göra det... det vore lite synd, vore bra att ha med sig lite till skolan. Kan ju knapra huvudvärkstabletter bakom katedern? Usch.

Nu ska jag se om jag kan brotta bort min kära syster från Idol så att jag kan få min dagliga dos av Family Guy!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag visste det!

2009-09-12 @ 15:22:14
Postat av: Eva

att det skulle ordna sej alltså. Men sen må du ta det lite lugnt så du inte blir sjuk! KRAM

2009-09-12 @ 15:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0