Late night out

Men dock inte en late night partying, utan en late night babysitting. Jag kom seriöst hem för en halvtimme sedan efter att ha barnvaktat. Har aldrig hänt förut! Men det var skönt, sista tre timmarna kollade jag på TV... Och lucky as I am så körde SVT1 Brokeback Mountain! Herregud vilken sorglig film, jag höll på att börja gråta men hade jag börjat tror jag inte jag hade kunnat sluta så jag struntade i det. Att Heath Ledger är död nu gör ju inte det hela mindre dramatiskt.. Usch. Men den är så vacker på något sätt, deras omöjliga kärlek som de ändå gör möjlig på ett sätt.. Men som så många verkliga filmer så slutade den inte lyckligt. Jag blev som sagt lite ledsen i ögat men det var det värt, underbara film!

Jag jobbade på cafét idag också, det var fresh och helt ok kul. Återvänder dit på måndag, de som vill kan ju komma förbi och hälsa på så kanske ni kan få gott kaffe av mig.. Eller iaf köpa kaffe som är gjort av mig!

Imorgon ska jag på dop på dagen och ut på kvällen. Jag ska försöka göra något roligt av morgondagens utekväll, har inte haft riktigt kul ute på väldigt länge. Bara släppa på alla hämningar och vara lite galen! Kan ju jag behöva just nu, har varit lite väl mycket funderingar och seriösa tankar de senaste månaderna i mitt liv. Fick apropå seriösa saker svar från tönt SkiStar som, I quote; "Tyvärr inte kan erbjuda mig jobb under säsongen 09/10". Jag blir arg, det är säkert bara för att jag inte har bil och körkort... Tönt företag. Aja jag struntar i vilket för jag vill bort från det här landet i vår! Ut i världen vill jag, snarast! Det SKA fan bli så, hur lite pengar det än visar sig att jag har lyckats tjäna ihop. Om jag sitter kvar här mycket längre till så kommer jag slå rot och aldrig göra något av någonting. Fastna på ett kontor någonstans. Skaffa Volvo, villa och fyra barn. Nej. Hemska tanke. Hu. I vår ska det fan bli något! Klart slut, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Habiba

Screw Skistar dårå! Vad jobbigt..



Jag skulle vilja ha en villa, 2 eller 3 barn och en jeep eller volkswagen!! Och så kanske en fin man också ;)



Skulle droppat förbi imorn om jag hade tiden men jag flyger då iväg mot sydligare breddgrader.

Packing next. Pussiluss

2009-09-06 @ 17:17:55
Postat av: Nina

Thats the spirit!! ;)

Du kommer få resa o se världen vännen. Dont worry.

Puss

2009-09-07 @ 16:25:50
URL: http://ninasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0