L'influenza suina?

Jag börjar bli sjuk! Nej och typiskt, jag vill inte vara sjuk just nu, det passar sig verkligen inte... Imorgon ska jag på två arbetsintervjuer + att jag kanska ska jobba.. Och jag ska göra kul grejer i helgen, så snälla, låt mig slippa l'influenza suina for this week.

På fredag ska jag på "OK" kväll hos Idil. Vad nu det är? Jag känner mig pepp men samtidigt lite skeptisk! Jag vet inte vad Sus & Idil kommer lura i mig att jag måste göra... Strip-tease till Alexander Ryback kanske, I know Idil likes it.

Jag ska börja plugga italienska! Eller det är planen iaf, om jag kan get my ass out of the wagon och faktiskt ringa skolan i fråga. En italienska kurs just nu vore trevligt! Så kan jag göra något de dagar jag inte jobbar... Mor + far betalar! Hoppas jag, annars får det va. Nästan två tusen kronor för 20 timmar! Det är 100 kr i timmen nästan.. Sjukt! Så jävla jobbigt är det inte att plugga själv... Vad än lösningen blir så tror jag att jag ska ge mig fan på att lära mig italienska flytande, något tredje språk vill jag ha. Säger jag nu, när jag känner mig taggad... När jag väl sitter där med konditionalis kanske jag inte är lika pepp.

Nu ska jag sova, annars får jag väl migrän eller liknande. Buona notte tutti!

Kommentarer
Postat av: anna

per 10 EURO ALL'ORA (100 KR)te lo insegno io l'italianooooooooooooooooo!!!! vi faccio anche la pizza!!!! lycka till ida!! eftersom jag är så generös, får du ha lite hjälp med konditionalis:



att VILJA - VOLERE



io VORREI che Ida venisse in Italia

tu VORRESTI che Ida venisse in Italia

Andrea VORREBBE che Ida non fosse fidanzata

noi VORREMMO che Berlusconi morisse

voi VORRESTE mangiare la pizza italiana

i ragazzi italiani VORREBBERO che Ida portasse le sua amiche in Italia



CAPITO? ;-)

baci

2009-09-13 @ 12:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0