Vi har ett eget hus på landet, dit ingen telefon kan nå.

Nu har jag kommit hem från en väldigt intensiv helg hos Pelle och kusinerna i Uppsala. Kl 8 i fredags tog jag tåget och har barnvaktat sen dess. Hela helgen har liksom flutit samman till en grå massa av barn, god mat och sociala kontakter. Det blev liksom ingen helg för mig den här helgen, för er som har missat det är det ju måndag idag och jag ska snart iväg till jobbet igen. Idag är första dagen på de sista 7 dagarna på skolan... Sen måste jag ut och leta jobb igen. Ångest, ångest, ångest... Vill. Inte. Tänka. På. Det.

Något jag däremot vill tänka på är att jag ska åka till London i början på November och hälsa på Johanna tillsammans med my ladies Idie-poo och Lille Sus. WOOPIE! Fan va kul. Vi kommer röja sönder London! Staden kommer aldrig bli sig lik. Det kommer inte vi heller. I can't wait!

Idag kommer pappa och farmor hem från US & A! Good bloody stuff. Jag ska grilla honom på information så fort jag kommer hem från jobbet idag! Glöm att han ska få sova igen sin jetlag, I wanna know it all.

Apropå England så har nu även Julia lämnat oss. Hon åkte till Brighton igår och God knows when she'll be back :( Det känns oerhört tråkigt... Blir ledsen i ögat igen. Jag kommer bara gå och vänta på att hon ska ringa mig nu för jag måste höra hur allt är där borta! Vad hon gör, vart hon bor, om hon äter eller om hon sover... Inga frågor med självklara svar där inte, be sure of that. Nu ska jag däremot snart äta lunch på skolan so bye for now!

Kommentarer
Postat av: Bianca

Har alla hunnit säga farväl till Jules och typ träffa henne? Känner att jag är usel kompis just nu som inte ens ringde igår, glömde helt bort har jobbat ihjäl mig och inte ens sms:at! det hade jag t.o.m. kunnat göra! gosh...

idis! kul att kunna veta vad du har för dig now adays! får läsa både din o beebs blogg lite mer :)

2009-09-28 @ 12:37:37
Postat av: Habiba

Welcome back Fetus :D! Yes shame on thee Bincs hahaha!

Jäklar Fetus it seems like everyone has a hectic fall term att se fram emot. Dock skall en och annan birthday firas snart?!?! Och hallå träning denna vecka kanske..!?

2009-09-28 @ 19:03:04
Postat av: Jobo

London vantar pa er... har meddelat att det kommer itne vara sig likt efter ni har dragit. OJOJOJOJ

2009-09-29 @ 15:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0